niedziela, 2 grudnia 2012

Dorośli jak dzieci.

Cześć.
      Tytuł posta zapowiada się bardzo filozoficznie, ale nie napiszę niczego takiego. Jestem urodzonym filozofem, ale z powodu mojego 'talentu do rozmyślań' często wynikają kłótnie, więc oszczędzę tego sobie  ( i wam). Jeżeli ktoś jest jednak chętny do dyskusji - proszę do mnie napisać. :))
      Wracając do tematu. Dzisiaj zobaczycie kilka przerobionych zdjęć stworzonych przez Cristiana Girotto. Dorośli dzięki doskonałemu fotomontażowi wyglądają zupełnie jak dzieci. ;)






9 komentarzy:

  1. widocznie talent do filozofowania jest u nas rodzinny xD

    te przeróbki są świetne! ;)

    natka-tymbarkoholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. przeróbki są genialne! :) super blog, bardzo mi się podoba

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahaha świetne zdjęcia !!
    Niektórzy dorośli zachowują się jak dzieci i te przeróbki genialnie to oddają ! <3


    ______
    lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam to już na jakimś portalu. ;) dziwnie wyglądają ...

    Kochana, zapraszam Cię na konkurs do mnie :D
    http://musicfashionme.blogspot.com/2012/12/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, genialne przeróbki :)

    Ogólnie super blog, bardzo mi się podoba ;3
    + obserwuję ^^

    http://cytruska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh, fajne.
    Super blog, zapraszam do mnie: panijulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Wasza opinia jest dla mnie naprawdę bardzo ważna. :)